Poptávka mnoha velkých společností po call centrech v dnešní době roste, což zvyšuje i poptávku call center po pracovní síle. Mnozí z vás mohou váhat nad přijetím práce “agenta call centra”, protože to není vaše vysněné povolání nebo proto, že se vám to zdá příliš náročné. My ale věříme, že byste se nad tím měli ještě zamyslet!
Pokud si přejete pracovat v příjemném pracovním prostředí a vydělat si SLUŠNOU SUMU PENĚZ, měli byste o tomto druhu práce začít uvažovat. Ale je velice důležité vybrat si tuto práci pod záštitou té správné společnosti.
Před tím, než si ukážeme výhody práce agenta call centra, musíte vědět, že existují dva základní druhy práce v call centrech – inbound a outbound calls.
Inbound calls:
- jsou calls (volání), která provádí zákazníci, kteří potřebují radu, mají dotazy, žádají informace, podporu nebo mají stížnost. Agenti pomáhají tyto problémy řešit. (tento typ práce nedoporučujeme).
Outbound calls:
- jsou calls (volání), kde agenti volají potenciálním zákazníkům například pro vyplnění dotazníku, potvrzení dat nebo kvůli prodeji. (tento druh je ten zajímavý a o něm bude náš článek)
Výhody práce agenta v call centru:
Po přečtení následujících řádků uvidíte, že práce v call centru má moho výhod nad nimiž byste se měli zamyslet, než se rozhodnete, zda práci přijmete či nikoliv.
Většina call center nevyžaduje předchozí zkušenosti. Pokud jste tedy čerstvý absolvent bez praxe a jste na pracovním trhu nový, je práce v call centru jednoduchou vstupenkou do velké korporace. Pokud vám ovšem nečiní problém komunikovat a pracovat s počítačem.
Dobré společnosti vám se samozřejmostí poskytnou dobrý trénink. Tento trénink se vám neztratí po zbytek života.
Obvykle bývají platy agentů call center vyšší než platy u jiných začínajících či juniorských pozic. Navíc můžete dostat extra kompenzace v podobě provizí za různé vydařené úspěchy. Takového úspěchu můžete snadno dosáhnout po dokončení poskytnutého tréninku. Pokud pracujete na prodejních telefonátech, můžete získat provize z prodeje k platu. Více prodejů tedy znamená více peněz. Dalším skvělým benefitem je zdravotní a životní pojištění do něhož jsou často začleněni členové vaší rodiny jako beneficienti. Můžete navíc získat i další výhody jako členství do posilovny zdarma nebo speciální slevy.
Mnoho call center hodně investuje do tréninků pro své agenty. Proto zde najdete skvělou příležitost pro vytříbení svých dovedností, hlavně v komunikaci a multitaskingu. Naučíte se jak mluvit, poslouchat, pracovat na počítači a řešit problémy, a to vše naráz. Kromě toho ve většině případů získáte od společnosti také interní trénink o jejich produktu či službě, což vám odhalí a pomůže pochopit fungování společnosti. Skvělé také je, že trénink nijak neovlivní kompenzaci. Zaplaceno dostanete, i když se zrovna učíte.
Ano, můžete být povýšeni do šesti měsíců. Pokud jste týmový hráč, pořádně prostudujete své materiály a efektivně zvládnete zadané úkoly, budete mezi kandidáty na povýšení do šesti měsíců, což je u mnoha jiných zaměstnaní dost nepravděpodobné. Toto povýšení neznamená jen více zodpovědnosti, ale také více privilegií a vyšší příjem.
Jak už jsme zmínili výše, práce v call centru je nejsnadnější cestou do velké korporace, zvlášť pokud nemáte žádné předešlé zkušenosti. Tato brána vám může pomoci dosáhnout vaší vysněné práce, pokud se osvědčíte jako tvrdý pracant a erudovaný agent. Většina velkých korporací preferuje a spíše přijímá a povyšuje zevnitř, než začne uvažovat nad přijetím nových kandidátů z venčí. Jelikož in-bound agenti call center pracují jako servisní pracovníci pro zákazníky a jsou vystaveni všem funkcím v organizaci, mohou snadno získat znalosti nutné pro získání uvolněných pozic a tak dostat svou vysněnou práci.
Call centra obvykle nabírají různé lidi z různých prostředí a vy se s nimi tak můžete dostat do styku a budete mít možnost s nimi pracovat. Nejen, že tak získáte nové přátele a budete mít možnost se od nich učit, ale díky takovému mixu osobností není na pracovišti nikdy nuda. Zaměstananci navíc často sedí blízko sebe a tak je snadné prohodit mezi telefonáty pár slov a vytvořit skvělého týmového ducha.
Skoro všechna call centra s mezinárodními účty jsou mezinárodními společnostmi. Tím se stojí za to chlubit. Jelikož je většina call center zároveň velkými společnostmi s hlubokými kapsami, můžete se velmi pravděpodobně těšit na krásnou kancelář ve skvělých prostorách. Představte si, že máte příležitost pracovat s populárními značkami jako jsou Microsoft, IBM, Google, Vodafone…atd. Kuchyňky v těchto kancelářích jsou často plné dobrých nápojů jako je káva nebo čokoláda.
Každá práce má své výhody i nevýhody, ale jak jsme vám ukázali, výhody práce v call centru jsou skvělé.
Změňte práci!
Pokud máte zájem a jste připraveni na tuto výzvu práce v průmyslu call center, podívejte se na aktuálně nabízené práce. Všechna callcentra nabízejí fixní plat min. 20 000 Kč + neomezené provize + prémie!
Aktuální pracovní pozice